maandag 13 juli 2015

Zin in een interview over het extra aflossen?



Update: er heeft zich al iemand gemeld voor het interview!

Een freelance journaliste gaat voor Flair een uitgebreide artikel schrijven over het extra aflossen op de hypotheek. Zij zoekt een fanatieke aflosser om te interviewen over dit onderwerp. Zij heeft mij benaderd, maar ik pas niet binnen de doelgroep, waardoor ik niet aan het interview kan meewerken.

Wil jij misschien meewerken aan een interview? Het moet gaan om een vrouw tussen 20 en 40 jaar die haar hypotheek versneld aan het aflossen is.

1 opmerking:

  1. Had ik pas niet gelezen bij een ander blogger ( Sander en Daantje???) dat ze door hetzelfde blad ??? geintervieuwd was en ze ontzettend baalde wat er uiteindelijk in het blad stond. Dit bleek wel even wat anders te zijn dan wat ze verteld had.
    Niet dat ik negatief wil zijn maar een gewaarschuwd mens telt voor 2.
    Als iemand het leuk vindt, kun je zeker overwegen om het te doen.

    BeantwoordenVerwijderen